Thursday, January 14, 2016

pileća krilca u sosu od meda i đumbira


Brzi ručak, zaposlene mame, koja mora malo da se (po)igra ukusima, inače nije svoja: krilca u malo drugačijem sosu i pire krompir. Današnja igra ispala savršeno: mmm, šta ti je to? i mljackanje - dovoljni su pokazatelji.




Radni dan danas, kao i svaki drugi, malo samo malo stresniji pred kraj polugodišta, zbog netom probuđenih roditelja koji su shvatili da im u životu ne ide baš kako su zamislili, pa se rešili da to isprave pritiskom na nastavnika. Odustala sam brzo od objašnjavanja da svoj posao radim dobro, od opravdavanja pred onima koji ne dovode u sumnju da svi negde sigurno zabušavaju. Eh, gde ste videli štrebera da zabušava - dođe mi da ih pitam, a onda shvatim da ne vredi... malo ko razume.

Posle školskih, mamaste obaveze - ručak. Danas sasvim jednostavan, samo mal(k)o drugačiji: pileća krilca pržena u maloj staklenoj halogenoj pećnici. Ovo je način koji ne menjam otkako sam je kupila, jer ne znam za drugi koji tako lako daje tako ukusan rezultat. Krilca spolja budu hrskavo reš a iznutra divno meka i sočna.


Ovaj mali eksperiment sa novim sosom kojim sam prelila krilca: soja sos + med + đumbir + beli luk + čili, ispao je super. Ideju mi je dala Elise sa Simply Recipes, samo što je ona koristila sveži đumbir, kog nisam imala, pa sam stavila đumbir u prahu. I sve je stavila u veliku rernu, tako da može i bez halogene rerne. 



Potrebni sastojci:
  • 1/2 šolje soja sosa
  • 4 kašike meda
  • 2 kašikice đumbira u prahu
  • 4 čena belog luka
  • 2 kašikice ljutog čili sosa

  • 2 kašike semenki susama (imala sam crnog, ali i sa belim je super)



Smešati sve, osim susama u malom blenderu i u to umešati piletinu. Staviti u pećnicu i pržiti, bolje reći tretirati toplim vazduhom, uz povremeno mešenje, oko pola sata.

U međuvremenu skuvati krompir ili rižu. Sos koji preostane posle pečenja savršen je preliv za taj jednostavni prilog.

Krilca posuti susamom i uživati.



































No comments:

Post a Comment