Sunday, June 18, 2017

krompir i boranija iz gusanog tiganja



Neka se boranija dosađuje u fružideru već celu nedelju, a nama je danas, po un-dijeti, pisan krompir - plus moj san iz '89-te koji se ostvario, pa mogu da otkucam na tastaturi imena sastojaka i dobijem pregršt ideja kako da ih spojim. Kliknula. Našla. Rezultat: očas posla olizan gusani tiganj. Obožavam vreme u kom živim!


Doduše, ovo je jelo originalno mnogo fotogeničnije, jer koristi zelenu boraniju, onu tanušnu. Kod mene bilo puterice, a kad je ona ušla u tiganj sa krompirom slične boje... pa već vidite i sami.




Upotrebljeni sastojci:

  • oko kg mladog krompira
  • oko 300 g boranije
  • pola čena belog luka
  • 3 kašike suvog origana
  • oko pola šolje maslinovog ulja
  • soli i bibera po ukusu

Krompir sam isekla na četvrtine, pa kuvala oko pet minuta. Boraniju sam posebno obarila kratko.



Beli luk sam samlela sa malo ulja da dobijem finu pastu (još uvek je živ aparat(ić) kojim smo Ivoni mleli kašice, a posle i Kseniji - više od dve decenije nas služi).

Takav beli luk i origano se blago zagreju u gusanom tiganju...



... pa se u to dodaju krompir i boranija. Dobro se izmeša, usput posoli i pobiberi i peče.



Šta da vam kažem - peče se, uz često mešanje, dok se ne ispeče, eto toliko. 



Iskreno, očekivala sam da će biti opet zamerki na moje kombinacije. I iskreno sam bila začuđena, jer nije bilo nijedne. Ili su se navikle već, ili su bile gladne, ili je prosto jelo bilo fino. A meni jeste bilo. Čini se i njima, jer je gusani tiganj prvi ostao prazan. A pravila sam danas i, njihov omiljeni, aloo tikki, doduše sa mladim krompirom, pa se malo raspadao, ali je ukusom superioran i dalje. Opet, nije smetao da se i ovo pojede u slast. 




No comments:

Post a Comment